ביאור ופיענוח קלפי הטארוט על פי רוח הגישה היהודית ובראי הקבלה

מודעות עצמית בעזרת קלפי הטארוט

בואו להביט למציאות בעיניים!!

ייעוץ והכוונה בעזרת קלפי הטארוט וברוח הגישה היהודית

מבית מדרשו של עוזי הכוהן

לצאת מעבדות לחירות להפוך את החושך לאור לצאת מהשואה לישועה לעלות מגולה לגאולה להפוך את המר למתוק להבין למה?, מה? ואיך?....

ב"ה לכול שאלה תשובה...

052-3646914

5/5

תָרולוגיה - פיענוח ובאיור קלפי הטארוט ברוח הגישה היהודית..

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 06/10/23 ועד –  12/10/23.

קלף הנזיר
קלף הנזיר הקלף השבועי של מזל מאזניים

עקרב: המהות של השבוע הקרוב מלמדת על תחושת בדידות, על אווירת קדרות ועל עייפות נפשית. רבים מכם נמצאים בתהליך חיפוש אחרי שלווה פנימית או חיפוש אחרי מקום שיספק לכם שקט וביטחון.. באופן כללי: רבים מכם ימצאו את עצמם השבוע קצת עייפים, קודרים וסגריריים. מצב הרוח לא משהו, ואין הרבה חשק לשמוח ולחייך (וזאת למרות שיש לכם בהחלט מספר סיבות טובות לשמוח בגינן.) הקלף השבועי שלכם מלמד, שאתם בתהליך של חיפוש דרך או חיפוש אחרי מוצא שישחרר אתכם מעול נפשי שרובץ עליכם. אצל חלקכם מדובר בחיפוש רוחני/עצמי שיפתח לכם דרך ונתיב שבו תחושו בטוחים. ואצל חלקכם מדובר, בחיפוש חומרי/פיזי של מקום מגורים, מקום עבודה וכדומה. תהליך החיפוש גוזל אנרגיה ויוצר מתח ודאגה ולכן בשבוע זה מומלץ בחום לעשות הילינג או טיפול לחיזוק וניקוי אנרגיות. קריאת מזמור כז' בספר תהילים יפה לשבוע זה. בעבודה: לרבים מכם מנקרת במוח השאלה מה לכל הרוחות אני עושה במקום העבודה הזה? תהליך זה משקף את העובדה כי הגיעה העת לתכנן את העתיד המקצועי שלכם. היכולת להבחין בין יעוד לקריירה יאפשר לכם לעשות את הצעדים הנכונים. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם בואו לייעוץ והכוונה. בית: האנרגיה בבית איננה טובה, הדבר יוצר מתח מסוים בתוך הבית. טיהור הבית מאנרגיות שליליות יאפשר לכם להקל על האווירה. זוגיות: מישהו או משהו מכבים בכם את הלהט והתשוקה אך לא את הרעב למגע וחום פיזי. חוסר בתקשורת גורם לדברים להשתבש. שילוב של מעט סבלנות בחיי הזוגיות לא יזיק. במקביל, כדאי ומומלץ לפנות לבן הזוג ולדבר על כל מה שמציק לכם. שיחה שתתנהל בנועם, ברכות וללא מחסומי בושה, תוביל למציאת פתרון מניח את הדעת. לרווקים: תהליך החיפוש אחר "האחד" נמשך אך מועמד מתאים עדין אין. באולי ב"ה בשבוע הבא. מעבר דירה או שינוי/שיפוץ במקום המגורים הופכים לצורך. טיפ לשבוע טוב יותר: בשבוע זה חשוב להימנע  מלשקוע בעצבות וברחמיים עצמיים. שבוע מבורך, חג שמחת תורה שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: רק על-ידי נקיטת פעולה תוכלו להשיג מטרות, לשפר את עצמכם ולהתמלא באנרגיה. ללא פעולה, אתם יכולים להציב לכם מטרה, אך לא תגיעו לשום מקום,  ועל זה אמרו חז"ל – אמרו מעט ועשו הרבה.

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 בענווה, בשלווה ובעין טובה

Facebook
Twitter
Telegram
Email
WhatsApp
ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התרולוגיה וקלפי הטארוט..

אשקלון

רחוב כרמל 8/15

כנסו לדף שלנו ...

גלילה לראש העמוד

יש לכם שאלה לקלפים??

ייעוץ בעזרת התרולוגיה וקלפי הטארוט לקבל תשובות מבלי לצאת מהבית!!
דילוג לתוכן